Giowine
0%
Giowine Hotel Ornamental Traditions

Termeni și condiții Giowine S.R.L.

Giowine Hotel Ornamental Traditions

Actualizat la 16 iunie 2025

  1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Acest document stabileşte termenii pentru rezervarea online a serviciilor Giowine.md („Prestator”) – cazare, piscină, saună, bilete la evenimente private.

Site-ul www.giowine.md este deținut de Giowine SRL. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați în baza legislației RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către Giowine SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.

  1. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea site-ului www.giowine.md , sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor. Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comandați, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter. Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site.

  1. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII

Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal digital ce va confirma plata. Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email. Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online. Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție. Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți. Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:

    • Numărul cardului (16 cifre)
    • Data expirării (luna și anul)
    • Codul CVC sau CVV (3 cifre)
    • Numele și prenumele de pe cardul de plată

În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.

  1. DATELE PRESTATORULUI

Societatea cu Răspundere Limitată GIOWINE

- IDNO: 1003600024431

- Adresă juridică: mun. Chişinău‑Cricova, str. Crinilor, 7

  1. DREPTUL LA RETUR

Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura. Unele articole nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
  Contactele companiei in caz de retur: +373 62122200 
Termenul de procesare a cererii de retur: 10 zile
 

  1. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate. Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii: nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală. Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală). Furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.giowine.md

Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.giowine.md, va fi considerată și va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor. Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal). Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de promovare ulterioară. Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate terțelor persoane. Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a Furnizorului. Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare. Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine. Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la sales@giowine.md sau prin telefon la numărul +373 62122200

  1. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

7.1. Rezervările se realizează exclusiv online.

7.2. Confirmarea se transmite prin e‑mail cu voucher care conține toate detaliile (număr rezervare, date, tarife, termeni), în conformitate cu Legea turismului nr. 81/2011.

  1. PLATA SERVICIILOR & DATE BANCARE
8.1. Plăţi online securizate (SSL) cu card VISA/MasterCard, procesate prin Moldova‑Agroindbank S.A. conform standardului PCI‑DSS.8.2. Tranzacțiile se efectuează în MDL, la cursul băncii la data decontării.8.3. Detaliile de plată pentru transfer bancar sunt:- Beneficiar: S.R.L. GIOWINE- IBAN: MD93AG000000022512607949- Banca: Moldova‑Agroindbank S.A., fil. nr. 1 Chișinău- Cod bancar (SWIFT/BIC): AGRNMD2X8858.4. Serviciile sunt furnizate doar după confirmarea plății; prestatorul își rezervă dreptul de a refuza prestarea dacă plata nu este efectuată.
  1. POLITICA SPECIALĂ DE ANULARE ȘI RAMBURSARE
- Cazare:- ≥ 14 zile înainte → 100% rambursare;- 7–14 zile → 50% penalizare din avans;- < 7 zile → fără rambursare.- Piscină/Saună: ≥ 48 ore → 100% rambursare; < 48 ore → fără rambursare.- Bilete la evenimente private:- ≥ 7 zile → 100% rambursare;- 3–7 zile → 50% penalizare;- < 3 zile → fără rambursare.Toate condițiile sunt înscrise în voucher.
  1. ACCES LA FACILITĂȚI
10.1. Piscina și sauna sunt accesibile oaspeților cazați și altor clienți cu rezervare plătită.10.2. Plata trebuie confirmată și clientul trebuie să respecte regulamentul de utilizare.10.3. Fiecare serviciu suplimentar (piscină, saună, evenimente) este facturat fiscal prin invoice pentru persoane fizice sau prin sistemul „e‑Factura” conform Codului Fiscal exclusiv pentru persoanele jurídice/fizice (rezidenți fiscali).
  1. OBLIGAȚIILE CLIENTULUI
11.1. Furnizarea de date reale (nume, acte, contact);11.2. Respectarea orelor de check‑in (14:00) și check‑out (11:00), dacă nu se specifică altfel;11.3. Respectarea regulilor interne privind utilizarea facilităților; accesul poate fi refuzat în caz de nerespectare, fără rambursare.
  1. RĂSPUNDERE ȘI RECLAMAȚII
12.1. Clientul este responsabil pentru orice daune aduse facilităților; Prestatorul poate încasa contravaloarea prin evaluare.12.2. Reclamații privind serviciile se pot transmite în scris în maximum 2 zile de la utilizarea serviciului.
  1. MODIFICĂRI CONTRACTUALE & FORȚĂ MAJORĂ
13.1. Orice modificare a contractului este notificată cu cel puțin 20 de zile înainte.13.2. În caz de forță majoră (calamități, pandemie etc.), niciuna dintre părți nu răspunde pentru neexecutare.
  1. PROTECȚIA DATELOR
14.1. Datele personale sunt prelucrate în conformitate cu Legea 133/2011 și RGPD.14.2. Prestatorul asigură securitatea datelor prin SSL, criptare și restricționarea accesului.
  1. JURISDICȚIE ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
15.1. Contractul este guvernat de legislația Republicii Moldova.15.2. Litigiile se soluționează amiabil; în caz contrar – de instanțele competente din RM.
  1. DISPOZIȚII FINALE
16.1. Modificări se pot face doar prin acord scris.16.2. Voucherele la fel reprezintă parte integrantă a contractului.16.3. Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea rezervării și încetează după prestarea serviciilor și achitarea sumelor.
+

Căutare cameră

Câmpurile obligatorii sunt urmate de *



0

Nu ai niciun produs în coș.